Wednesday 21 December 2016

Marini Beautician



hai bloggers and my followers , ada benda saya nak korank tolom ni , means tolom follow my instagram and also my page , saya seorang agent dropship jam dan jugak dianz legacy , so disini saya nak cerita serba sedikit lah tentang bisnes yang saya join ni , ada kelebihan nya , banyak kelebihannya nak lagi saya ni student yang menmang kurang duit . Walaupun saya boleh je mintak dengan mak ayah saya , but saya lebih untuk memilih berdikari sendiri, sometimes kita akan rasa segan tao asyik mintak dengan mak ayah je .
 

okayy awak boleh tengok di atass that is my board picture of my business , biler join ni purata income yang saya dapat ada lah jugak dalam rm50 seminggu , "ishh sikitnya kak" , haha menmang lah sikit sebab saya jarang promote , dropship ni senang je kerja nyer , korank just promote apa yang produk supplier korank jual , hanya main fon and promote korank dah dapat duit , lagi banyak korank promote , lagi ramai orang tengok , lagi ramai orang pm/dm/whatsapp korank untuk order n then u already get ur komisyen , purata komisyen rm20-rm100 , tengok atas jenis produk dan jam yang korank jual . Kadang-kadang ada rasa jugak putus asa , sebab nak dapatt CUSTOMERRR tak semudah abcc weiii , tapi kena selalu rajin promote dekat any laman sosial yang ada , supaya orang boleh yakin yang kita ni trusted seller . Dropship yang saya join takde fee payment pown , free sahaja , ada yang kat luar sana korank kena bayar dulu baru boleh masuk , yelah kadang-2 kita mana cukup duit nak join dropship dengan bayar payment ada  seller mintak rm50 for fee , mahall tuuu banyakk tuuu kalau as a student i boleh beli buku and pen and also  duit belanja makan . "ish kakak ni nak berjaya orang sanggup berkorban duit lah " ye menmang lah dikk oiii , tapi kalau time tu kiter hanya ada rm50 je untuk makan n then niat nak join dropship for tambahkan income belanja hmm nak makan apa dik , kak dah lah jenis tak boleh tak makan darah rendah cepat pitam . Kadang-kadang seller yang amik fee for dropship saja jee ngada-ngada ..bukan kak sorang je cakap orang lain pown cakap sama , sedangkan dropship tuh tolom dye lagi banyak untung dye dapat . okayy kak nak sambung nanti cerita ni midnightt soo i nak u all follow my instagram and fanpage
 
FANPAGE: https://www.facebook.com/marinijamtangan/
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/marini_beauticianfm/

LIKE & FOLLOW KAYY
SAYANGSS U ALL 
ADA REZEKI LEBIH AKAK BUAT GIVEAWAY RM100 BILER FOLLOWERS CECAH 10K

No comments: