Wednesday 9 September 2015

Thanks



Hai semua , lama ku tak menaip , busy katakan , mana tak busy banyak assignment kena handle lagi , adoii poning lha den haha . bahasa negeri mana dha saya buat kuar , okayy bw back to the post title . Thanks for what ?? hah nim nak cerita nim . Kadang-kadang kita nim tak pernah bersyukur dengan apa yang ada depan mata kita . Tapi yang takde depan mata tuh lha yang nak dikejarnya , hoho dalam betOl ayat tuh . takde lha tak dalam sangat pown tohor-2 jha . Okayy-2 dha melarut dha aku , lama tak menaip so macam nim lha jadinya . Sebenarnya saya nak ucapkan terima kasih untuk si dia , yang selalu ada ketika ku susah dan senang , and thanks to my mom and dad too . Always be in my side when i need . Wahh speaking plak hehe . Balik kepada si dia plak , he is really mean to me , kadang-2 hati nim sakit sangat , kalau dye buat kesalahan . But i'm still give him a chance . tapi buat lagi , berulang kesalahan yang sama , but still lagi peluang , sampai kawan-2 kata i'm so stupid give him so many chance . Saya bagi peluang kat dia , sebab saya sayang dye , and nak dye hargai saya . Hmmm sakit hati , tapi saya juga nak berterima kasih dengan dia , walaupun dye banyak sakitkan hati saya , dye pandai pujuk saya , pandai ada disisi saya saat saya perlukan dye . tapi itu hanya dulu , sekarang tak dha , but saya still nak ucapkan terima kasih jugak , because i'm still love him . 3 tahun saya dengan dye , tak mudah nak lupakan , tak pernah saya berhubungan dengan orang selama tuh , sepanjang 3 tahun tuh , macam-2 perkara yang berlaku , tapi still pertahankan hubungan nim . But now everything change , dye pown layan tak layan jha , bila tanya ada perempuan lain ke ? katanya takde , bila saya kata saya tahu saya tak cantik macam perempuan lain kat luar sana , but this is who i am . Dye kata , takde lha awak dha cukup cantik untuk saya , and saya tak pandang semua tuh lha , cuma sekarang tak berapa sihat bukannya saya sengaja lh , lagipown saya takde topup nak contact awak suruh call saya ke apa . And saya cakap , awak dh lain sejak kat KL , dulu kalau sakit , awak nak saya teman awak , tapi bila saya comtact awak pown awak tak angkat , saya risau . And he say , dye sangat-3 mintak maaf . And kata dye tak buat dha perangai macam dulu . Tapi sekarang kan perasaan saya terhadap dye dha tawar , nak maafkan dye pown tawar hati . Tapi still sayangkan dye . mmm tak paham lha dengan jiwa dan raga stress tahu tak . Sekarang nim sibokkan diri dengan study jha , dha lha tak contact dye dekat seminggu , sebab saya nak dye cari saya , bukan saya cari dye , asyik-2 saya jha , macam saya nim jh yang terhegeh-2 kat dye , tapi dye tak , so memalukan lha . 
haish luah perasaaan plak , baru bertekad tak nak luah apa-2 alaa nama pown faimar story right ! okayy lha ready-2 to go to class ..

No comments: