Friday 31 July 2015

Rindu Dekat Blog Pink



Hai bloggers semua , lama nya tak update blog semenjak dha sambung belajar nim , takde masa nak mengupdate satu hal . and internet pown KO hehe . Bw rindu  dekat blog tercinta nim , siyes rindu , rindu nak typo sebenarnya , lama tak typo , lama tak kongsi story kan_3 . Ta cerita pown lagi pengalaman masuk belajar , macam mana suasana belajar kat sinim , suasana asrama kat sinim . huhu nanti ada masa plak i cerita lha kat u All . Sekarang sibok dengan belajar and bisnes produk n also bisnes Biz Topup , so bagi sesiapa nak join biz topup atau berminat dengan produk kecantikan korank boleh lawat Instagram( marini_galleryfm )  saya serta Wechat- ID- faimar57/faimar_57 okayy . Apa_2 pertanyaan just terus lawati IG saya sahaja okayy .. 
babai awak_2 , nanti Insya_Allah ada masa seminggu 4x update blog kongsi story , kongsi apa_2 lha tips . 
okayy lha stop sampai sinim jha typo saya ada masa saya update plak . Take Care u All 
thanks pada followers baru saya ye . Lepas nim ada masa nak buat giveaway jugak lha ,insya_Allah i try 


No comments: