Saturday 13 June 2015

Having Fun Banana Boat



Hai bloggers update and update lagi hehe . hari nim release tension main Banana Boat di Pantai Bukit Keluang . Best !! cool giler , rasa drowned jugak tadi hehe tapi siyes menmang best . Dua kali boleh main . tapi saya sekali sahaja kawan saya yang lain dua kali . Sebab first nak main , saya tak berani , bukan tak berani sebenarnya , berani tapi time pagi-2 tadi kul 10:30 saya nak kuar , mama saya marah kata takyah main lha bahaya , tengok diorank jha main . Takde orang tua , tak yah main lha bahaya  nak main tunggu mama n abah nanti , bekeng betol lha hish ! sebab tuh lha first-2 kawan-2 saya ajak main , saya tak nak ... saya ajak mama saya pergi , dye tak nak ? sakit plak hati kita , tapi akhirnya kali kedua kawan saya ajak  , adoiii hasutan betOl diorank nim . dha basah dha baju kan , ingat nak mandi pantai jha lha .. eh_2 diorank plak ajak nak naik sekali lagi . Bila pikir-2 naik lha . Akhirnya naik jugak , iyelah baju nak tukar bawak dha , so apa lagi main lha titew ... best Tol Laju plak tuh , sakit tekak aku pergi teriak hahaha . Mula-2 main dye tanya dlu nak terbalik ke tak nak ? ofcoz lha kterorank nak , baru extream sikit .. time jatuh lha best sekali , boleh tahan dalam jugak tempat jatuh tadi . Lemas terasa time jatuh , tertelan ku air masin tadi wekkk , sakit tekak masin-2 !!!! hahaha , yang kesian nya kawan saya , SOrry my frens time jatuh i tertarik tudung dye . hahaha tercabut tadi . dha jatuh i nk paut orang lha , salah paut , paut tdung tadi hehe , very sorry . kawan saya tuh pown gelak_3 .. esok n lusa last nak abis banana boat tuh . sebab nak puasa dha kan kiter . Abang tuh cakap after habis puasa nanti raya ke-2 dye akan ada plak , and sampai biler-2 ada lepas tuh projek lain plak dye kata .... siyess menmang best . Nannti menmang nak main plak , klau jet ski lagi best :))

 gambar yang real . tak save lagi dalam lappy . terpaksa lha . letak gambar yang kat atas nanti malam karang lha letak gambar hehe . edit balik apa susah kan . yang atas tuh hanya contoh ye hehe . :)))

No comments: