Sunday 31 May 2015

Takkan / Never / Jangan



hai good morning , betol lha morning kan takkan malam plak . saja bosan and tak ngantuk lagi so i update lha pagi_2 nim . hmmm takleh nak tidor n i bukak lha blog nim . tak taO nak story apa sebenarnya tapi tajuk kat entry atas tuh hmm , kan saya dha kata takde idea
so begini lha , naip lha apa-apa pown , saya malas nak luahkan cerita saya malam nim . takde mood and takkan pernah saya luahkan lagi , after this i will story dengan happy story , no more sad okayy , kesedihan tuh simpan lha , xpayah nak share . buat orang lain sakit hati and menyampah plak kan , 
sekarang nim lebih kurang dalam kul 1:33 a.m bw bila saya post bukan masa nim lha akn done post nim siap kan
banyak nak story , tapi malas why ? kenapa ? alaa suke hati saya lha blog saya , sibok jha . Terasa kehilangan sebenarnya , rasa sangat kehilangan tuh . tapi malas nak rasa perasaan tuh . harap-2 lha cepat hilang perasaan tuh , ada perasaan tuh bukan ad guna pown . rimas pown ada dengan perasaan nim . rasa sakit adalah hati nim . OH MAN !! sakit babe . oh benci_3 tolom pergi jauhkan perasaan nim . tolom duhai hati , usah ko kenang kisah lampau , buanglah . kalau tak mampu buang , kau tanam lha dalam hati tuh , sedalam-dalam yang mungkin . please , jangan lha seksakan tuan badan ko nim ... kenapa lha hati , ko mudah sangat sakit berbanding organ yang lain , bila kau sakit satu badan pown lemah . dasyat ko kan . Tapi dalam masa yang sama ko kental jugak huhu . Hebatnya kuasa Allah SWT mencipta sesuatu itu kepada manusia , Dalam hati ad perasaan sayang , rindu , benci and macam-2 lagi lha nak cakap tentang perasaan nim banyak sangat , sampai esok pown tak habis aku cerita , tapi aku tetap tak boleh tidor , aku kena lupakan semua tuh hmmm tak tidor aku malam nim , sedihnya lha 

SEDIH !!!! "_" apa-2 pown , saya nak berhenti typo , saya penat . nak baring dulu . banyakkan berzikir sebelum tidor ye anak-2 cik moon huhu .


bababbabababaiiiiiiiiTatatata

No comments: