Friday 13 March 2015

Luahan Hati


Morning bloggers 
saya tak tahu nak mula daripada mana , tapi sesiapa lha nak blogwalking kat blog saya kan nak dengar luahan hati nim , saya tak kisah tentang tuh , yang penting perasaan yang terbuku dalam hati saya nim  perlu saya luahkan , nah luahkan kat mana lagi Selain Allah swt pencipta kita ,tapi blog lha menjadi teman ku . yang banyak ku menghabiskan masa menaip di kala saya rasa tak puas luahan hati tuh . Dengan ini saya jujur dengan perasaan saya , saya tak tahu kenapa membuat dye pergi daripada hidup saya , saya rasa sebak sangat . saya rasa nak nangis. tapi saya tahan daripada air mata tuh jatuh dan mengalir di pipi saya . Saya tak tahu mana yang betol-2 ikhlas sayangkan saya . Saya tak tahu yang mana satu saya harus pilih , kalau saya pilih yang nim , yang nim akan terluka . pilih yang nim pown , yang tuh terluka . Kalau tak pilih dua-2 lagi bagus . Tapi tak pilih dua-2 ada yang merayu plak . Keliru dibuatnya . Tapi kenapa kalau saya berdoa pada Allah SWT perasaan saya kosong pada yang tuh dan rasa happy sangat biler dngan yang nim . pening-2 . Takde seorang pown yang mampu memahami perasaan ini....

Saya rasa lebih baik kehilangan daripada simpan . Biarlah ia menyakitkan hati ini , dha takde cara lain mampu saya buat . Seandainyer saya tahu siapa jodoh saya , pandai dha saya pilih . Saya sayangkan korank , saya tak nak sakitkan hati korank. cukup lha sekali saya sakitkan korank . Sebab itu saya lepaskan korank , saya tak nak pikir dha , saya nak pikir masa depan saya .Sejujurnya saya sayangkan awak , saya tak nak lepaskan awak , tapi saya kena lepaskan jugak , saya tak nak sakitkan hati awak , saya tak nak kecewakan awak lagi . Awak boleh pilih perempuan lain selain saya , banyak lagi yang tergilakan awak kat luar sana . 

Seandainyer korank tak faham luahan hati saya tuju kat sapa . Biarlah hanya saya dan Maha Pencipta saya jha yang tahu sape yg ada dalam hati ini sebenarnya , dua-2 saya sayang tapi hanya satu  yang ada dalam hati nim . Hanya satu . Tapi dripada saya mencintai dan menyanyangi korank baik saya mencintai Pencipta saya dulu . Okayy lha stop sampai sinim luahan dye . babai 

|| Waalaikumusalam||

No comments: