Saturday 10 January 2015

Sedih dengan keadaan telefon Samsung s3 ku



hai u all lama tak update hehe . bw hari nim saya nak cerita kesedihan saya tentang fon s3 saya nim . you guys know what ! battery dye kondeng kot . oh sedih tol . thats why kalau nak guna fon nim kena guna sambil ngecharge n bukan itu sahaja problem dye screen fon pown dha retak , oh menmang sedih betol lha . screen retak because kawan punya pasal plus kecuaian sendiri . screen retak sebab monopod , siap-2 lepas selfie ngan kawan , tiber-2 my mom call me suruh buat air , pergi lha saya naik atas rumah because time tuh raya haji . and then after siap buat air trun bawah rumah balik , time tuh fon s3 still melekat kat monopod tak ingat nak buang . tiber my mom panggil balik . n then terfikir nak amik tak selalu fon . tber-2 rasa malas lagi pergi naik atas rumah balik n bagitahu kat kawan suruh dye tolom ambik, lepastuh tiber turun-2 kat bawah balik tengok fon saya retak , giler rasa nak marah lha jugak . kawan cakap" retak ke ? tak perasan pown , sbb tak jatuh pown .jtuh sikit dari monopod tuh pown sbb aku tarik monopod aku , ingat nak pegang fon mg dlu , aku tarik jha lha tup-2 monopod aku pown patah , sorry lha , tapi siyes tak jatuh pown ,xbunyi pown fon mg jatuh , phatuh ganew nim ? oyak ke ayah mg lha" . Saya just balas "adoii mati aku , jap aku nak test kalau boleh guna lagi sensor walaupun retak , xpe n then jadi molek lagi okayy jha ". n dha dekat 3 bulan lebih guna okayy jha lgy but sekarang prob balik d'sbabkan batteri . jadi screen pun kuar zzzzz macam garis-2 gitu kat screen . Dha lha fon baru daripada abah . siyes takod nak bagitahu . menmang dye tak beli dha fon baru . thats why lha nak cari kerja , tapi takde kerja pown kat sinim . so sad :"(:"( kalau lha dapat beli fon baru ataupun baiki fon nim . tapi duit pown xde nak baiki kemungkinan 400++ try tanya kedai screen dlm RM300/400 lebih gitu batteri RM80 . hmm seandainya ku kerja dha lama dha saya baiki , but now zero dalam beg duit. sedih nak kerja tapi area besut takde . Apa lha tak rare lansom . dha lha xleh online wechat,whatsapp,instagram,line . xbest guna fon young , fon lama nim .dha lha fon young problem jugak , kadang-2 ada mesej tak masuk . disebabkan tak masuk , ramai orang marah , kata kiter tak balas mesej lha . sedangkan fon i problem . sorry lha ye . seandainya ada duit turun dari langit hehe Ada ke ?? haha kalau ada syukur alhamdulillah . Keajaiban daripada Allah SWT tuh :)) 
Meh nak share gambar bertapah teruknya batteri dan fon saya tengok gambar dibawah ini
cute tOll huhu
 batteri dha kembung dha , menmang teruk xleh guna dha . kalau guna boleh mati lha jawabnyer

No comments: