Friday 25 April 2014

Perit Hatiku



Assalammualaikum semua . lama saya tak mengupdate blog nim . disebabkan oleh kekangan masa and sibuk dengan SPM . YUP !! this year i am SPM . berdebar pun ada nak exam bulan 11 nim tapi insya-Allah boleh buat doakan lha ye hehe . okayy exam-2 spm jugak masalah tentang cinta cintun nim pown tiba plak . susah lha kan kalau hidup ada pasangan nim . kalau takde kan senang takyah pening or sakit hati nak pikir . okayy lha let me story kenapa tajuk post hari nim perit hati hehe . exactly mcm nim ceritanya . dalam 2minggu yang lalu Si dye rancang nak bawa saya jumpa family Si dye makan tengah hari kat rumah . menmang tergamam mulut saya dibuatnya . bukannya tak nak tapi rasa belum bersedia Because saya nim PEMALU !! orangnyer . hehe dye kata rumah saya dye rajin mari dha tapi saya tak pernah pown jejak rumah dye lagi . So rancangan dye esOk lha hari sabtu 26/4/14 nak bawa saya pergi rumah dye . by the way saya adew kelas tambahan habis kul 12:30 and after class saya sibuk nak urus perpustakaan awam plak . almaklumlah pengawas perpustakaan hehe and nak tolong kawan buat tentatif pasal lawatan pengawas bulan 6 nim . so saya bagitaO lha dye tak jadi sebab busy sangat minggu depan lha . Si dye pown cakap minggu depan tak boleh . and Si dye pown marah saya and cakap please lha paham dye bukan selalu dye ajak saya pergi rumah Si dye . so i just say to him please lha paham saya . saya busy and busy . and Si dye cakap habis saya siapa nak paham . and i say habis saya siapa nak paham !! awak ingat awak sorang jha ke saya kena paham banyak orang lagi saya kena paham . huh ! saya sakit hati sangat ayat terakhir Si dye : Dah takpe lha (off fon) bengang rasa dye boleh letak fon mcm 2uh jha . Dha lama saya asyik sabar ngan perangai Si dye . tak boleh ke Si dye paham saya . and just now about 10:45 saya call dye . kawan dye angkat so saya tanya lha Si dye mana nak taO kawan dye kta apew . Kwan Si dye : Fairus tgh main futsal dye cakap xnak cakap dengan saya . Ya Allah menmang patah hati saya lha dye kta gitu . and the finnalist mesej is saya hantar mesej kat dye : takpelah bagitao ke Si dye jangan cari kter nim lagi . thanks nim last mesej .as'salam . 
Menmang sakit hati sangat kalau orang buat kita gitu kan . saya cuma nak dye paham saya pown tak boleh ke . saya nim exam spm tahun nim cuba lha paham jugak !! nim tak . saya tahu lha dye tak exam dha dha habis sekolah . dha kerja CJ BIOTECH aku nim ! masa depan tak tahu apa lagi dye takpelah dha ada carieer aku ! adew !  takde pown lagi . hish saya penat macam nim . so senang-2 saya tak nak cara dha ke dye . saya sedeyh saya sedeyh . sedeyh sangat-2

No comments: