Wednesday 27 November 2013

26 hari lagi menanti awak pulang !



hai_2 semua da benda saya nak kongsi nim . orang yang saya tersayang iaitu bakal suami saya mohd fairus tinggal 26 hari saja lagi dye nak balik ke tanah air Ya Allah siyes sangat excited . In Sya Allah ada masa boleh g jumpa dye hehe . siyes menmang rindu awak fairus . tak dapat nak gambarkan sepanjang 2bulan nim tanpa awak disisi hanya mampu contact melalui wechat n line . 2uh pOwn dha cukup awak tanya khabar saya . saya taO awak bizy nak_2 sekarang awak dha shif petang kul 3 hingga 11 malam . xpe saya tetap akan nantikan awak sebab saya sayang awak bakal suamiku . saya berniat ingin jadikan awak suami saya satu hari nanti . In Sya Allah kalau ada jodoh tak ke mana kan :)) bw stop sinim je lha cerita saya tentang dye / good nite semua 

XOXO DEAL !
|WAALAIKUMMUSSALAM|

No comments: