Wednesday 30 October 2013

Akan Ku menanti Dirimu



hai bloggers . saya nak kenalkan seseorang jejaka yang saya amat sayangi . He name is mohd fairus . sekarang dye berada jauh daripada saya . jauh sangat_2 nak contact pown payah . tak payah nak contact pown . cuma saya nim jimat sikit . nak call dye 48sen/min . mahal nyer kan ! mesej pown same .dye ada  kat jombang,indonesia atas urusan kerja . pergghhh jauh 2uh for 2months dye baru jha berlepas dari KLIA kul 9am tadi . Ya Allah rindunyer lha kat dye . bulan 1 tahun depan baru dye balik . lama kan . sabar je lha . Allah sedang menguji cinta saya . nak tengok sejauh mana kesetian kami disaat berjauhan . harap dye setia aminn . nampaknyer hidup ku yang baru . hidup tanpanyer disisi . tak apa masih ada Allah S.W.T yang menemaniku . tapi terus terang baru dye 
tinggalkan saya berapa jam dha rindu . ya Allah nampak macam ku amat_2 memerlukannyer disisi . its ok saya kuat !! </3 yeee aaaaa i am strong . yang penting sekarang pelajaran harus ku tumpukan tak lama nak masuk form 5 dha . exam SPM !! pengsan . rasa macam tak ready jha . bw wish me good luck . sekarang nim tengah exam final form 4 boleh tahan senang jugak . huhuh senang sungguh . bw tc

XOXO DEAL !
|WALAIKUMMUSALAM|

No comments: