Tuesday 6 August 2013

New Blog From Moon Virgo

hai assalammualaikum  semua . this is my new blog . blog lama saya ada masalah sikit . sebab google dha hack email saya . asallha korank blogger tak bagitahu awal-awal yang gmail suruh guna email dye . sekarang saya dha terlambat . so terpaksa buat blog baru sedeyhnyer . mula-mula ingat nak edit blog sendiri tapi malaz lha . busy dengan homework and takde masa nak layan blog . bw pening jugak nak edit blog nim . sebab sekarang blog dha tak macam dulu . nampaknyer blog sekarang dha upgrade wahwah . blog pown maju jugak maaa !! hehe . bw thanks for Sis Alja sebab full edit blog saya . editor awak menmang terbaikk lha ! saya suka sangat_2 sebab so kemas . and simple pink . hehe . saya tempah sis alja edit blog nim . bw kalau korank nak tempah blog untuk edit . juz klik nama tadi ok my new followers friends . rindunyer followers yang lama :(( bw i need more followers by now .

XOXO DEAL !

No comments: