Saturday 10 August 2013

Love Story Faimar's

hai bloggers semua hari nim ada cerita sikit kisah faimar's korank nak tahu tak apa maksud faimar's is ?? faimar ialah gabungan nama bakal suami saya . dan saya . nama bakal suami saya  fairus  dan saya marini 
so jadilha faimar hehe . hubungan saya tak macam hubungan oam lain . hubungan kter orang selalu menjauh jha . nak buat macam mana bakal suami saya selalu duk jauh . menahan rindu lha saya dijawabnyer . hari nim dye pergi pulau perhentian pergi berkerja disana sementara dia masuk kerja di terengganu nanti . ye lha daripada buang masa duk rumah takde kerja baik ambik duit lebih sikit kan kerja kat sana . rindunyerr lha kat dye . dha lha payah nak jumpa dengan oam buzy 2uh hehe . padahal saya yang buzy . jahat betol mengatakan oam lain kan . dha lha dye tinggalkan kter 2 bulan g khursus kat melaka . wah_2 rindu kter kat besut nim . nim plak tinggalkan kter lagi 1 week kat pulau perhentian hmm sedeyh nyer . Ya Allah kau lindungilah oam yang tersayang ku disana . kau peliharalha dye . dan jauhkan lha dye daripada melakukan benda_2 yang tidak bermoral aminnn . akan ku sentiasa kirimkan rinduku di dalam doaku . hehe . ayat sedih bunyi kan . comfirm lha sedih op ! sapa tak sedih cuba angkat tangan sikit . kalau oam yang kter sayang pergi jauh daripada sisi kter . perggghhhh comfirm nangis rindu lha kan hehe . bw no need to worry Allah sentiasa ada menemani kter di saat kter susah mahupun senang cayam awak my future husband . nak kenal dye tak ? dye tak hensem macam korank punya . tapi dye comel dan hensem dalam hati . hehe . bagi saya dye lha putera di hati saya . takpelha lain kali je lha okay . saya perkenalkam putera saya kepada korank semua .

XOXO DEAL !

No comments: